2014. október 23., csütörtök

Halloween dekoráció készítése


Sikerült vennem 2 db jó nagy tököt a teraszra :)

Zsófia lányomat megkértem, hogy rajzoljon valami Halloween mintát A/4-es fehér lapra. A sablont kivágtam, majd fekete kartonra tettem


Dorka szépen átrajzolta fehér ceruzával a sablont a fekete karton papírra


Készen van fekete karton papírból a 2 cica, és egy denevér árnyék :)

Kivágtuk a mintákat

Hurkapálcára ragasztottam a kész árnyékokat


Nagyon jól mutat a teraszon a fű előterében

Remélem a csúnya macska elűzi a szellemeket :)

Beleszúrtam a tökökbe az árnyékokat, és készen is van a Halloween dekoráció. Végre a seprűt sem kell eltenni, maradhat a dekoráció része :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm szépen, hogy hozzászólásoddal segíted a blogom tartalmasabbá és érdekesebbé válását! :)