2012. január 11., szerda

Jelmez ötletek- malac jelmez

Nemsokára jön a farsang, ezért mutatok néhány egyszerűen - házilag - elkészíthető jelmez ötletet. Az első egy malac jelmez. A modell Adélka, középső kislányom. Rózsaszínű polár anyagból csináltam a jelmezt. Az anyagot nem kell szabni, csak kettéhajtani. Majdnem hogy egy zsákot kell készíteni. A tetejét visszahajtottam, visszavarrtam, és belehúztam egy gumit. Az lett a nyaka. Két oldalt összevarrtam alulról, úgy, hogy a karjának maradjon hely. Ezután alul kivágtam 2 lyukat a lábainak. Ezt a jelmezt már többen is hordták, és a lányaim itthon is agyon nyűtték, de nagyon tartós a polár. A "fejdíszt" a maradékból készítettem. Egy fejpántot varrtam, és rá 2 négyzetből a füleket. A sminkje sem egy bonyolult kozmetikai mutatvány. Az orrának kihagytam a helyet, befestettem rózsaszínűre az arcát, majd az orrát fehérrel. Rózsaszínű harisnyát kapott hozzá.

Malac jelmez házilag
TOVÁBBI JELMEZ ÖTLETEIM: http://kreativanyabanya.blogspot.hu/2014/01/farsangi-jelmezek-kreativ-anyabanya.html

2 megjegyzés:

  1. jaj, ez nagyon jóóóó... még rám is vár pár házilag készített jelmez

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Olyan malackás.......tetszik nagyon.....főleg az egyszerű kivitelezése! Gratulálok!

      Törlés

Köszönöm szépen, hogy hozzászólásoddal segíted a blogom tartalmasabbá és érdekesebbé válását! :)