2012. január 28., szombat

Jelmez ötletek- 101 kiskutya

101 kiskutya jelmez készítése házilag:
Hogy ne csak a pofonegyszerű jelmezeket mutassam be, itt van egy kicsit időigényesebb alkotmányom is:
Adélkáék osztálya egyszer 101 kiskutyának öltözött be. Készítettem Adélkának jelmezt házilag. Egy fehér harisnyát és egy fehér garbót textilfestékkel megcsináltam foltosra. Vettem fehér műszőrme anyagot, és varrtam egy egyszerű sapkát, rá pedig 2 fület, aminek a belsejét szaténból készítettem. 2 db ötszögből készültek a fülek. Ez a kis mellény pont volt nekünk itthon, de ugyanabból a műszőrméből is meg lehetne varrni, mint a sapkát. A farka is a műszőrméből készült. A sapkát és a farkat is befoltoztam feketével. Adélka körmeit is feketére festettük, az arcát pedig kisminkeltem.

Nem bonyolult ez a smink, fehérre festettem az egész arcát, majd fekete festékkel ráfestettem a foltokat.

Adélka körmeit is feketére festettük, ennek külön nagyon örült!

Ilyen lett a jelmez. Szerintem ő volt a legszebb kiskutya!!!

Egyéb jelmezek: 

Mikulás jelmez >>
Tigris jelmez >>

3 megjegyzés:

  1. Csúcs ez a jelmez!!! Szuper ötletes, és a kislányod is bűbájos benne!

    VálaszTörlés
  2. Fantasztikus vagy!!!!! igazi,kreatív anyuka.Milyen boldog a kislányod!!!:)

    VálaszTörlés

Köszönöm szépen, hogy hozzászólásoddal segíted a blogom tartalmasabbá és érdekesebbé válását! :)