2011. május 14., szombat

Bodzaszörp- a reflux gyógyszere

Bodzaszörp: Írtam 2 bodzaszörp receptet is a blogomon, egy karamellást, és egy simát. Idén tényleg nagyüzemben ráálltam, most éppen 7 db 5 literes üvegben várakoznak a szörpök egyszerre. Az első -múlt heti-adagnál úgy ítéltem meg, hogy a sima bodzareceptben az üvegenként 5 db citromtól nem lesz eléggé savanykás a szörp, így a mostaniakhoz még tettem egy kis citromsavat is.


A bodzaszörp a reflux gyógyszere: azért írok erről, mert hátha másoknak is jót teszek vele. A férjem hosszú évek óta komoly reflux betegségben szenved(ett), mindenféle gyógyszert kipróbált, de semmi sem használt maximum ideig-óráig volt javulás. 2 évvel ezelőtt csináltam néhány üveg bodzaszörpöt tavasszal. Mivel neki a refluxa miatt az autóban is folyamatosan ennie és innia kell, vitt magával bodzaszörpöt az utakra. Egyszer csak észrevette, hogy nincsen baja. Figyelte egy darabig az okot, és rájött, hogy a bodzaszörptől javult meg az állapota. Én nem hittem el, és utánanéztem, hogy valóban a bodza tudományosan alátámasztottan is gyomor és nyelőcső problémákra, valamint köhögés csillapításra is jó, ezért hittem neki, és azóta nagyüzemben gyártjuk a bodzaszörpöt, ő télen-nyáron szinte csak azt issza, és jól is van.

1 megjegyzés:

  1. Fantasztikus!!!!!!Zsenik vagytok!Egyébként a bodza remek vízhajtó is.Nem úgy,mint a vízhajtó gyógyszer,ami még a beteg lelkét is kiviszi.:(

    VálaszTörlés

Köszönöm szépen, hogy hozzászólásoddal segíted a blogom tartalmasabbá és érdekesebbé válását! :)