2011. március 1., kedd

Jelmezek- kleopátra, békababa és békaanya







Lányaim nagyon szeretnek öltözködni. Rengeteg jelmezünk van itthon, de farsangra mindig saját készítésű jelmezt csinálunk.
Kleopátra jelmez: egyforma fekete anyagból készült a haj, az öv, és a nyakdísz. A nyakdíszt úgy csináltam, hogy elmentem a rövidáru boltba, és vettem néhány csillogó méterben kapható szalagot, ami éppen volt nekik. Kivágtam egy kört a fekete anyagból, és körbevarrtam a csillogó szalagokkal. Hátul biztosítótűvel tűztem össze. A ruhához egy régi szatén hálóingemet áldoztam fel, melyre rávarrtam egy réteg csillogó fehér tüllt is.  Az arany öv is méterben kapható a rövidáru boltban.
Béka jelmez: zöld ruhába öltöztünk, és zöld polár anyagból vágtam ki a nyak és lábdíszt. A smink is egyszerűen elkészíthető. Nekem kryolan vízalapú gyerek sminkkészletem van, azzal készítem a sminkeket.

További jelmez ötleteim:
 http://kreativanyabanya.blogspot.hu/2014/01/farsangi-jelmezek-kreativ-anyabanya.html
A Kleopátra jelmezt keresztlányom (fent) is felvette az iskolai farsangjára, és díjat is nyert vele.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm szépen, hogy hozzászólásoddal segíted a blogom tartalmasabbá és érdekesebbé válását! :)