2011. március 6., vasárnap

Használati tárgy- süni tűpárna


Süni tűpárna: Egyszerű elkészíteni ezt a kis süni tűpárnát, amit én már 3 éve használok.
Hozzávalók: hungarocell gömb, barna és narancssárga dekorfilc, barna gumidekor lap (mindegyik kreatív boltban kapható),  itthon talált 3 egyforma gyöngy, jó minőségű ragasztó, ragasztópisztoly, 1 doboz nagyfejű színes gombostű.


Süni tűpárna elkészítése: A hungarocell gömböt 2 felé vágtam (2 tűpárna jön ki egy gömbből), és kb. az egyharmadánál bemetszettem tapétavágó késsel. A barna filcből napocska alakú kört vágtam ki, a narancs színűből pedig egy félkört. Mindkettőt egy kés segítségével beletömködtem a résbe, majd a gumidekor lapból kivágtam az alját, és az egész alját összeragasztottam. A fejét is beragasztóztam, mert ugye oda nem kerül tű, így rá lehet simítani a narancsszínű filcet a hungarocellre. A végén ragasztópisztollyal felragasztottam a szemeit és a nóziját, majd beleszurkáltam a tűket.

Tipp: ajándéknak is kiváló, főként egy varródobozzal együtt. Készítettem egy ilyen dobozt férjem édesanyjának, majd arról is írok később.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm szépen, hogy hozzászólásoddal segíted a blogom tartalmasabbá és érdekesebbé válását! :)